Komunikat w sprawie procedury zwrotu opłat
Zgodnie z wewnętrzną procedurą opłaty, co do których w ciągu 60 dni kalendarzowych od zaksięgowania nie zostanie złożony wniosek w systemie CTIS, podlegają zwrotowi.
Po upływie 60 dni kalendarzowych od zaksięgowania Sekretariat NKB kontaktuje się z płatnikiem / przedstawicielem Sponsora w sprawie opłaty. W ciągu 3 dnia roboczych od nawiązania kontaktu przez Sekretariat NKB płatnik / Sponsor informuje Sekretariat o deklarowanej dacie submisji wniosku, którego dotyczy opłata. Termin ten nie może jednak przekraczać 90 dni kalendarzowych od dnia zaksięgowania opłaty. W przypadku braku informacji w powyższym terminie lub braku możliwości nawiązania kontaktu opłata zostanie zwrócona na rachunek bankowy, z którego została uiszczona.
Wnioski Sponsorów o zwrot opłat są weryfikowane pod kątem zasadności. Opłata, po akceptacji wniosku, zostanie zwrócona na rachunek bankowy, z którego została uiszczona.